Onze app
Direct inzicht in de planning met een app
De digitale wereld verandert razendsnel, bijna alles kan gedaan worden met een smartphone, tablet of computer en bijna iedereen kan hiermee overweg. Voor meerdere van onze klanten ontwikkelden we een app waarin de medewerkers hun eigen planning kunnen bekijken, de werkopdracht met benodigde werkinstructies kunnen inzien en zelfs hun eigen gemaakte uren kunnen registreren. Makkelijk voor de planners en de medewerkers.
Priotiteiten stellen
Bij veel bedrijven ligt de druk vaak op de planning, oftewel het planbureau. Zij moeten immers de planning volledig sluitend maken. Als zij aan het einde van de dag regelmatig telefoon krijgen van medewerkers die vragen hebben over de planning van de volgende dag, vragen over de werkzaamheden en dergelijke, dan ligt de prioriteit niet langer bij de planning, maar bij het beantwoorden van vragen van medewerkers.
Wat onze klanten zeggen
Hoe werkt de app
De medewerkers krijgen een wachtwoord en inlogcode zodat ze de dagelijkse planning kunnen bekijken. Waar moeten ze naartoe? Wat is de opdracht? Met welke collega’s werken ze? De vragen die normaal gesproken aan de planner worden gesteld, worden zo met een druk op de knop beantwoord. Alle klussen die staan ingepland kan de planner aanvullen met informatie als adressen, opdrachtgevers, contactpersonen en werkinstructies. Tevens is het mogelijk om bijlagen te koppelen zoals een werktekening en foto’s. Na het afronden van een opdracht vult de medewerker de gewerkte uren in. Het enige wat de planner hoeft te doen is akkoord geven om de uren door te voeren in het systeem.